Tuesday, December 18, 2012

tercipta untuk ku

petang- petang lepak kat sofa pastu ujan lepat pulak mula lah perasaan jiwang sentimental ni nak dilayan kan,,,
tak taw lah nape telinga terngiang-ngiang je lagu tercipta untuk mu
lagu ni dah lama dah release tapi penagan dia bagi aku cukup kuat sebab aku pantang dengar lagu ni terus cair...
mungkin lirik dia kot,,, tp kita memang dah sedia maklum kan lirik lagu-lagu band indon ni boleh tahan kan hehehehehhe

Aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah yang meyakini ku....
kau tercipta untukku...

Tak silap aku rangkap kat atas tu chorus dia..
hmm chorus ni bg aku cukup bermakna, why??? sebab bagi aku bila kita berada bersama dengan orang yang kita sayangi dan percaya keyakinan diri kita jadi kuat...
Seolah-olah dia transfer keyakinan dia kat kita :)
Macam aku.....
sometime kalo tersalah atau xsengaja kita jadi malu dan segan kan...
Tapi bila kite bersama dengan dia kita tanye soalan bodoh pon xterasa diri ni bodoh pun kan :) (hihihi)
kenape ye???
sebab hati kita, akal kita, minda kita menerima dia sepenuhnya dan kita pun tahu dia juga menerima kita :)
lets enjoy tercipta untuk ku!!!

 http://www.youtube.com/watch?v=TwFR7Gkd1kU

2 comments:

  1. anna suka juga lagu ni.. my love bagi masa 1st time kitaorang couple tahun 2008.. hingga ke saat ini bila anna dengar je lagu ni terus rasa macam baru semalam dia bagi.. suke sangat lagu ni..

    ReplyDelete